sábado, 30 de enero de 2016

HOLA SÒC LA MONTSE :) EM PRESENTO :3

No hay comentarios
Hola ;)
 
Ei k tal ! em dic Montse. Avui vull presentar-me ja que  amb tot el que portem publicant al blog no em coneixeu . Aixi que allà anem ;)

Em dic Montse . Els meus colors preferits son el blau,el vermell i el negre . M'agada molt cuinar , fer manualitats, juguar basquet etc. Estic enamorada del Scarpbooking :3 . Al meu temps lliure el dedico a investigar , m' encanta la filosofia i les curiositats per això gaire ve totes les entrades que publico són del curiositats ;) M'encanta el teatre i el cinema les meves pel·lícules preferides son els jocs de la fam el corredor del laberinto i fredy kruger.               M' encanta juguar a videojocs com el call of duty , i al ordinador el meu joc preferit se el little alchemyi o al five night at freddy's :3 M'encanta escriure poemes i contes ;).

El meu apartat preferit del blogg son les curiositats i cinema





No hay comentarios :

Publicar un comentario