jueves, 28 de enero de 2016

HOLA SÒC LA NATÀLIA ;D

No hay comentarios
Eiktal! Desprès de 3 mesos publicant coses, avui us explicaré una miqueta qui hi ha darrere la pantalla i explicar-vos unes quantes coses sobre mí. :D. Cada component del blog tenim pensat fer-ho i aquí va el meu:

Hola! Sòc la Natàlia!
Potser ja em coneixeu o heu vist alguna publicació meva en el meu blog personal: El racò de la Nati :). Ja fa més de 5 anys que estic en el mòn d'internet i m'encanta! La meva red social preferida és Instagram :P. També sòc una addicta a les caretes ;D :3 :D  M'encanta la dansa, cuinar pastissets (sobretot menjar-los :D :P) i bloggejar. M'encanta jugar a videojocs sobretot als Sims, el meu llibre preferitississisiim és la saga "Els jocs de la Fam" Però la meva peli preferida ès "Loca por las compras" 
El meu apartat preferit en aquest blog és el de actualitat i el de cinema :D

Ara ja em coneixeu una miqueta (bastant) millor! Fins la pròxima :D

Link al meu blog personal:   http://elracodelanati.blogspot.com.es/

No hay comentarios :

Publicar un comentario